employer branding

EMPLOYER BRANDING – Goodway Communication Poznań

Stosunkowo niewiele firm w Poznaniu dba o employer branding, a więc dysponuje przemyślaną strategią budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy, adresowaną do potencjalnych i obecnych pracowników, a także do wszystkich, dla których ten wizerunek może być istotny, np. do partnerów w biznesie. To spory błąd, bo prawdziwy potencjał firmy to właśnie ludzie, którzy ją tworzą oraz Ci, którzy z nią współpracują.

Czym jest employer branding

Pojęcie employer branding znane jest zaledwie od kilkunastu lat, a oznacza strategię działań na rzecz pozyskiwania oraz zatrzymywania najbardziej wartościowych pracowników, przede wszystkim specjalistów w swoich dziedzinach. Wymaga to tworzenia takich ofert pracy, które przyciągną najlepszych. Konieczne jest także inwestowanie w już posiadany kapitał ludzki, a więc dbanie o to, by najlepsi chcieli wciąż dla firmy pracować, zamiast uciekać do konkurencji.

Inwestowanie w kapitał ludzki przynosi zyski z jednej, a oszczędności z drugiej strony. Zaangażowanie, kreatywność i innowacyjność działania utalentowanych pracowników zawsze przekłada się pozytywnie na dochody firmy. Mała fluktuacja kadr to z jednej strony zgrany, dobrze współpracujący ze sobą zespół, a z drugiej oszczędności na rekrutacji, a następnie przyuczaniu do konkretnych obowiązków firmowych nowicjuszy.

Zaufaj nam, bo się na tym znamy

Jesteśmy agencją z Poznania wykonującą employer branding dla klientów z całej Polski – pomagamy firmom rozumieć ich grupy docelowe oraz planować i tworzyć komunikację, która zapewnia, że talenty garną się do pracy w firmie, a już zatrudnieni nie widzą powodów, by pracę zmieniać.

Dzięki nam nie musicie Państwo tworzyć własnego działu EP – wszelkie zadania związane z kreowaniem wizerunku i komunikacji adresowanej do pracowników i partnerów biznesowych można zlecić nam. Czemu nam? Bo wiemy, jak:

  • zdefiniować EVP (Employer Value Proposition), a więc rzeczywiste wartości firmy;
  • dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych pracowników;
  • pokazać im korzyści płynące z pracy dla firmy;
  • kreować i skutecznie przekazywać wizerunek firmy wszystkim, do których ten przekaz powinien dotrzeć.