Bezpośrednie kontakty międzyludzkie są niezaprzeczalnie jedną z najlepszych form pozyskiwania nowych Klientów i utrzymywania relacji z istniejącymi. Wydaje się, że nic nie jest wstanie zastąpić spotkania, bezpośredniej rozmowy i przysłowiowego uścisku dłoni. Owszem, ale czy w obecnej sytuacji – zagrożenia epidemiologicznego, nie powinniśmy zrewidować tego poglądu i zmienić nasze standardowe zachowania. Może warto znaleźć bezpieczniejsze alternatywy kontaktu z Klientami.

A możliwości w tym zakresie jest bardzo dużo. Wystarczy się chwilę zastanowić i przychodzi nam do głowy od razu kilka sposobów np. rozmowa telefoniczna albo idąc nieco dalej rozmowa przez Skype. Możemy także skorzystać z podobnych narzędzi, które pozwalają na prowadzenie video spotkań w kameralnym jak i szerokim gronie. Wiele tematów możemy załatwić w ten wygodny sposób. Możemy także skorzystać ze specjalnych serwisów do prowadzenia szkoleń on-line, webinariów (w sieci dostępne są darmowe platformy, jak również te bardziej profesjonalne, płatne), a nawet konferencji z live streamingiem

Do przekazania ważnych informacji naszym Klientom możemy także wykorzystać tradycyjne, doskonale wszystkim znane narzędzia oparte na słowie pisanym, takie jak poczta elektroniczna czy firmowa strona internetowa. Nie powinniśmy także zapomnieć o bardzo wygodnych i dających szerokie pole do popisu informacyjnego wszelkiego rodzaju gazetkach firmowych czy newsletterach. Wydaje się, że te narzędzia, w okresie ograniczania spotkań bezpośrednich, mogą przeżyć swój renesans. Szczególnie newsletter wart jest uwagi. Jest w każdym calu wygodny dla nadawcy, jak i adresata. Oczywiście musimy pamiętać tutaj o wymaganych prawem zgodach na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, ale większość firm ma ten problem obecnie uregulowany.

Nie zapominajmy też o naszych wszechobecnych social mediach (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn, Youtube, Tik Tok), na których możemy informować nie tylko o formalnych działaniach firmy i bardzo oficjalnych wydarzeniach. Tutaj możemy sobie pozwolić niejednokrotnie na mniej formalny styl i język, a to duża zaleta, którą czasami warto wykorzystać. Dodatkowo w SM możemy pojawiać się z newsami częściej i szybciej, bo czas reakcji czyli czas na sformułowanie komunikatu i jego upublicznienie jest bardzo krótki.

Przygotowanie kampanii informacyjnej, niezależnie od tego, z jakiego narzędzia czy narzędzi chcemy korzystać warto przekazać w ręce profesjonalistów. Przygotowanie bazy adresowej do mailingu, przygotowanie szaty graficznej naszego nośnika informacji, zredagowanie treści, przygotowanie spójnego planu komunikacji, wysyłka i monitorowanie jej wyników, to wszystko zabiera sporo czasu i wymaga na ogół doświadczenia. Nasza agencja świadczy kompleksowe usługi w tym zakresie, dlatego zachęcamy do kontaktu i skorzystania z naszego know-how. Z nami każda informacja trafi do Waszych Klientów w bezpieczny sposób.