Nie zawsze FAN jest najważniejszy

Prowadząc firmowy fanpage staramy się żeby był bogaty w atrakcyjne dla odbiorcy treści. Dla odbiorcy czyli naszej grupy docelowej. Przygotowujemy content, dobierając go tak, by przykuwał uwagę potencjalnych Klientów i naszej społeczności, czyli osób, które […]

Klient bezpiecznie poinformowany

Bezpośrednie kontakty międzyludzkie są niezaprzeczalnie jedną z najlepszych form pozyskiwania nowych Klientów i utrzymywania relacji z istniejącymi. Wydaje się, że nic nie jest wstanie zastąpić spotkania, bezpośredniej rozmowy i przysłowiowego uścisku dłoni. Owszem, ale czy […]

Corporate identity… a cóż to takiego?

Corporate identity (w skrócie nazywane CI) to pojęcie bardzo szerokie, w którym kryje się wiele elementów tworzących markę i stanowiących o marce – to styl, który oddaje najlepiej charakter marki, to fason „ubrań”, w których […]

Własny sklep internetowy?

Sklepy internetowe to przyszłość sprzedaży detalicznej, która bardzo dynamicznie rozwija się w kanale online. Sklepy internetowe są otwarte 24 h na dobę, są na wyciągnięcie ręki (pod warunkiem, że działa Internet), są odporne na choroby, […]

Efektywny fanpage firmowy

Dziś rzadko która firma nie posiada własnego fanpaga na Facebooku. Fanpage stały się firmowymi wizytówkami, social mediowym must have, a dla niektórych firm podstawowym kanałem komunikacji ze swoimi fanami, ale też Klientami (pamiętajmy, że nie […]